011 4100 200
Orion | FAQ
15512
single,single-podrska,postid-15512,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

FAQ

ADSL FAQ

Prijavio sam se za ADSL, šta dalje?

Po evidentiranju Vaše prijave za ADSL biće proverene tehničke mogućnosti za realizaciju i u roku od 1 radnog dana bićete kontaktirani od strane Orion Telekoma.

Tehničke mogućnosti postoje, koliko traje realizacija?

Ukoliko postoje tehničke mogućnosti za realizaciju ADSL-a na Vašem telefonskom broju, okvirni rok za završetak instalacije je od 5 do 15 dana.

Da li postoji opcija parkiranja ADSL usluge (da ne plaćam kada ne koristim)?

Opcija parkiranja je moguća ukoliko koristite ADSL internet. Cena parkiranja naplaćuje se po zvaničnom cenovniku. Ukoliko uz ADSL internet koristite IPTV paket opcija parkiranja nije moguća.

Da li postoji mogućnost priključenja više računara na Vaš ADSL priključak?

Uz odgovarajuću ugovornu obavezu dobijate ADSL ruter na korišćenje koji ima mogućnost priključenja do 4 računara putem LAN port-a.

Da li je oprema koju dobijem za korišćenje ADSL-a moja ili je vlasništvo Orion Telekoma?

Oprema koju dobijete na korišćenje je vlasništvo Orion Telekoma i prilikom raskida ugovora u obavezi ste da je vratite.

Da li pravno lice može koristiti ADSL pakete koji su namenjeni fizičkim licima?

Pravna lica ne mogu koristiti pakete koji su namenjeni fizičkim licima.

Da li je telefonska linija slobodna prilikom korišćenja ADSL-a?

Telefonska linija je slobodna I mozete istovremeno koristiti ADSL i fiksnu telefoniju.

Da li se dobija javna ili privatna IP adresa?

Svi naši korisnici HOME paketa dobijaju javnu dinamičku IP adresu.

Da li je moguće dobiti statičku IP adresu?

Statička IP adresa je dostupna u BIZNIS paketima.

Da li vlasnik telefonske linije mora potpisati ugovor za ADSL sa vama?

Ugovor sa nama može potpisati i osoba koja nije vlasnik telefonske linije.

SIT FAQ

Šta je SiT?

SiT je usluga jeftinog međunarodnog telefoniranja. SiT se bazira na modernim Internet komuniakcijama, može koristiti na više načina i omogućava puni kvalitet razgovora uz niže troškove.

Šta je PIN?

PIN je tajni kod (lozinka) za pristup SiT usluzi običnim telefonom, može se naći na SiT karticama, vaučerima sa bankomata ili kao trajni PIN.

Da li je Internet neophodan za SiT?

Nije, jeftini međunarodni razgovori su mogući i bez Internet veze, pozivanjem SiT telefonskog broja sa običnog mobilnog ili fiksnog telefona.

Kako biram broj u inostrantstvu?

Ako koristite SiT sa običnog ili mobilnog telefona morate prvo da se prijavite PIN kodom. Za SiT preko Interneta i za Biznis SiT željeni broj se bira direktno. Međunarodni broj pozivate birajući 00, zatim oznaku zemlje, potom oznaku mreže ili grada i na kraju broj telefona. Na primer, za broj u Berlinu, Nemačka, poziv bi ostvarili sa 00 49 30 (49 je Nemačka, 30 oznaka za Berlin).

Da li preko SiT mogu da pozivam mobilne i fiksne telefone u Srbiji?

Da, ali se ovo ne proporučuje. Cena poziva iz SiT mreže je trenutno viša nego cena poziva unutar mreža nacionalni operatora. Tehnički ovakvi pozivi se realizuju preko inostranstva, pa kvalitet zavisi od međunarodnih veza.

Da li je SiT moguće koristiti u romingu?

Tehnički da, ali se ne preporučuje. Pozivanje SiT telefonskog broja mobilni operatori tarifiraju kao i pozivanje svakog drugog standardnog broja. Ukoliko pozivate SiT broj iz inostranstva mobilni operator će vas zadužiti za za roming tarifu.

Šta je VoIP?

VoIP (voice over IP) je skup tehničkih protokola za prenos govora preko Interneta. VoIP je i opšti naziv za sve tehnologije i usluge koje se baziraju na ovim protokolima.

CDMA FAQ

Šta CDMA licenca meni kao korisniku donosi?

Korisnik dobija mogućnost izbora i veću vrednost za novac koji izdvaja za telekomunikacione usluge

Koje servise omogućava CDMA mreža?

Postoje tri glavne grupe servisa: fiksna bežična telefonija, fiksni internet i Internet za poneti.

Da li će Orion Telekom pružati i usluge mobilne telefonije?

CDMA licenca ne pokriva usluge mobilne telefonije.

Da li su usluge više prilagođene privatnoj ili poslovnoj upotrebi?

Laka instalacija, mobilnost i pristupačne cene,čine ove usluge pogodne za sve tipove upotrebe.

Da li će cene ponuđenih servisa biti niže od sadašnjih cena?

Cene će biti tržišno orijentisane. Naš cilj je da korisnicima ponudimo najveću vrednost za plaćenu cenu.

Da li će servisi raditi kada padaju kiša i sneg?

Frekvencije na kojima radi CDMA tehnologija neometano rade u svim vremenskim uslovima.

Da li će mreža pokrivati celu teritoriju Srbije?

Plan je da se do kraja 2013. godine pokrije cela teritorija Srbije. Mapa