fbpx Pozovite nas:
011 4100 200
Orion | Obaveštenje – SMS servisi
19570
post-template-default,single,single-post,postid-19570,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Obaveštenje – SMS servisi

Obaveštenje – SMS servisi

14.03.2019

Poštovani korisnici,

Obaveštavamo vas da će od 15.3.2019. početi naplata usluge aktivacije servisa nakon isključenja zbog neplaćanja, po ceni od 250 dinara. Ovu uslugu možete inicirati tako što pošaljete SMS sa tekstom UKLJUCI na kratki broj 4100.

Svi ostali SMS upiti su i dalje su besplatni.

Podsećamo vas na način korišćenja servisa:

Slanjem određenih reči na kratki broj 4100, možete da dobijete informacije o zaduženju na vašem nalogu ili da ubrzate uključenje servisa nakon izvršene uplate. Korisnik plaća cenu standardne SMS poruke po cenovniku mobilnog operatora čije usluge koristi.

    1.  Ako pošaljete SMS sa tekstom RACUN na 4100 dobićete kao odgovor poruku koja će, u zavisnosti od načina plaćanja i stanja na vašem nalogu sadržati jednu od poruka:
      • Iznos vašeg ukupnog zaduženja na dan upita (za postpaid korisnike)
      • Iznos vaše mesečne pretplate (za prepaid korisnike)
      • Informaciju o tome da nemate dugovanja
    2.  Ako pošaljete SMS sa tekstom EMAIL na 4100 dobićete poruku koja sadrži email adresu registrovanu na vašem nalogu.  Sa ove adrese možete poslati validne zahteve za izmene na vašem nalogu (promena lozinke, promena paketa, zahtev za seobu priključka, itd…) bez dodatne verifikacije.
    3.  Ako pošaljete SMS sa tekstom SMS na 4100 dobićete poruku u kojoj će biti navedeno koliko imate preostalih web SMS poruka na raspolaganju. WEB to SMS poruke možete slati sa korisničkog poratala https://moj.oriontelekom.rs/login.asp
    4.  Ako pošaljete SMS sa tekstom MINUTI na 4100 dobićete poruku sa brojem preostalih besplatnih minuta iz vaše pretplate za fiksnu telefoniju.
    5. Ako pošaljete SMS sa tekstom UKLJUCI na 4100, ukoliko vam je usluga isključena zbog neplaćanja, na ovaj način ćete sebi obezbediti servis narednih 5 dana bez čekanja da se uplata proknjiži. Ukoliko i nakon 5 dana uplata ne bude proknjižena, gubite pravo na korišćnjenje ove opcije u narednih godinu dana. Odgovor koji ćete dobiti može biti: “Usluga vam je uspesno pustena. Ovaj servis bice naplacen u skladu sa aktuelnim cenovnikom.” ili “Ova usluga Vam nije omogucena”.
    6. Ako pošaljete SMS sa tekstom UPUTSTVO na 4100 Dobićete spisak svih aktivnih ključnih reči sa skraćenim  objašnjenjem.

VAŽNO: Ove servise možete koristiti isključivo sa broja mobilnog telefona koji je registrovan kao kontakt na vašem Orion nalogu. U slučaju da iz određenih razloga (koji mogu podrazumevati dupliranje ili razliku u kontakt podacima i sl.) nije moguće vratiti tačnu informaciju o nalogu, dobićete poruku da kontaktirate korisnički servis.

Vaš, Orion telekom