011 4100 200
Orion | IMS
15515
orion-telekom-template-default,single,single-orion-telekom,postid-15515,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

IMS

ISO Sertifikacija – Orion telekom

11. februara 2015. godine, svečanom dodelom ISO sertifikata, kompanija Orion telekom, postaje jedina kompanija u Srbiji i regionu, koja je usvojila Integrisani sistem upravljanja u tri kategorije standardizacije, međusobno zavisnih i komplementarnih.

Ovim standardima, postavljeni su temelji u pogledu standardizacije domaćih kompanija i time, najpre Orion telekom, staje rame uz rame stranim kompanijama koje dolaze na tržište Srbije, trudeći se da ravnopravno učestvuje na tržištu Srbije i regiona. Orion telekom i na ovaj način postaje lider među domaćim kompanijama, nadajući se da će i druge kompanije, ne samo iz oblasti telekomunikacija, brzo prepoznati značaj i konkurentske prednosti ISO sertifikacije, te da će slediti primer, svesne koliko tržišni zahtevi postaju oštri i da će samo sertifikovane kompanije imati šansu za ravnopravnu tržišnu utakmicu.

Usvojeni, Objedinjeni sistem upravljanja kompanije Orion telekom, podrazumeva nekoliko standarda, od kojih je uspešno završena sertifikacija za:

  • Sistem menadžmenta kvaliteta – ISO 9001:2015 (optimizacija upravljanja kompanijom)
  • Sistem menadžmenta bezbednosti informacija ISO/IEC 27001:2013 (najviši bezbednosni standardi čuvanja i distribucije podataka, kao jedan od preduslova za učešće na tenderima gde je čuvanje i bezbednost imperativ. Na prvom mestu, kada je reč o državnim institutima, stranim predstavništvima, ambasadama, ličnih podataka korisnika i sl.)
  • Sistem menadžmenta informatičkih usluga ISO/IEC 20000-1:2011 (podizanje na najviši nivo kvaliteta usluga i brige o korisnicima u čitavom procesu koji obuhvata plasman informacija o uslugama, prodaji i postprodajnim uslugama, čime se očekuje potpuno nov način percepcije krajnjeg korisnika koji neće više predstavljati samo izvor prihoda kompanije, već naprotiv, razlog postojanja kompanije.)

U okviru kompanije Orion telekom, u toku je i četvrta sertifikacija, za sistem menadžmenta poslovnog kontinuiteta ISO 22301/2012. Iako procedura sertifikacije nije završena, primenjena je u praksi tokom poplava koje su zadesile Srbiju u maju 2014. godine. Ovaj standard odražava potrebu garancije klijentima da, čak i u nepredvidim okolnostima, usvojenim preventivnim merama, definisanih ovim standardima, mogu računati na kontinuitet i garantovani kvalitet usluga koje Orion telekom pruža svim svojim klijentima.

Eurocloud Staraudit Approved DC – 3 Star

Star audit program sertifikacije, kojim se uređuje tržište cloud servis provajdera, dodelio je Data centru Orion telekoma tri zvezdice za ponudu usluga smeštaja korisničke opreme, čime je naš Data centar postao prvi Data centar u ovom delu Evrope koji ispunjava najviše standarde bezbednosti zaštite podataka.

Reč je o sertifikacionom programu koji je razvila organizacija EuroCloud Europe, a podržala Evropska agencija za mrežnu i informacionu bezbednost (ENISA), a sve u sklopu primene novog evropskog zakona o zaštiti podataka o ličnosti – General Data Protection Regulation (GDPR).

Orion telekom se na ovaj način pridružio najprestižnijim globalnim kompanijama koje pružaju usluge iz oblaka i čiji su parametri takođe detaljno procenjivani prilikom donošenja odluke o izdavanju sertifikata.

U vreme kada su bezbednost podataka i poštovanje zakonskih normi i propisanih procedura ključni kriterijumi na osnovu kojeg se klijenti i kupci opredeljuju kome da poklone poverenje, ovaj sertifikat je dokaz da u Orion telekomu svako može pronaći pouzdanog partnera.

Ove sertifikacije, svrstavaju nas u sam vrh svetski poznatih i tržišno potvrđenih kompanija, koje su prepoznale savremene trendove, sve oštrije zahteve tržišta i značaj Intergrisanog Sistema upravljanja. Ambicije Orion telekoma prevazilaze nacionalne granice i Orion telekom već sada mora voditi računa o budućem uređenju tržišta koje se približava normativima EU, te da će opstati kompanije koje su međunarodno verifikovane standardima. Uverenja smo i da će najavljena prodaja Telekom Srbija, biti potvrda našeg proaktivnog delovanja i na ovom polju.

CEO kompanije Orion telekom – Slobodan Đinović

IMS Poslovna Politika – Orion telekom

U okviru realizacije projekta implementacije Integrisanog Menadžment Sistema (IMS) definisan je dokument Poslovne politike IMS-a koji promoviše našu posvećenost kvalitetu, kontinuitetu poslovanja i servisa, zadovoljstvo klijenta, bezbednost informacija i adekvatno radno okruženje.