

Podrška
Najčešća pitanja
Internet
Televizija
Telefonija
Načini plaćanja
Tehnička podrška
Najčešća pitanja
Reklamacije
Biznis podrška
Orion Defense
Najčešća pitanja
Uvek smo tu da ti olakšamo korišćenje naših uređaja i usluga, a dostupni smo ti i za prijavu tehničke smetnje na jedan od sledećih načina:
-
1. Kako mogu proveriti stanje svog naloga i preuzeti račune za usluge?
Stanje svog naloga možeš da proveriš i preuzmeš račune preko portala eracun.rs ili aplikacije Moj Orion.
-
2. Koji je rok za plaćanje mesečnih računa za usluge Orion telekoma?
Rok za plaćanje računa je 20-ti u mesecu za prethodni mesec.
-
3. Kako mogu da dobijem podatke za logovanje na portal Moj Orion?
Pristupne parametre možeš da dobiješ slanjem email-a sa registrovane email adrese na korisnicka.zona@oriontelekom.rs, pozivom korisničkog servisa na broj 011/4100100, preko live chat-a na sajtu www.oriontelekom.rs ili u poslovnicama Orion telekoma. Napominjemo: podaci za logovanje mogu biti izdati isključivo vlasniku naloga.
-
4. Kako mogu da aktiviram/obrišem uređaj na Orion TV platformi?
Uređajima koji su povezani na Orion TV nalog možeš upravljati: putem Orion TV aplikacije na tvom Smart TV ili mobilnom uređaju, putem portala https://oriontv.rs/ot/LoginPage, preko korisničkog servisa ili u poslovnicama Orion telekoma.
-
5. Da li je moguće privremeno pauzirati korišćenje usluga Orion telekom?
Privremeno pauziranje korišćenja usluge nije moguće. Korisnicima kojima su usluge potrebne samo povremeno, preporučujemo Prepaid model korišćenja, odnosno mogu unapred uplatiti uslugu za period kada im je potrebna.
-
6. Da li je moguće preseliti priključak na drugu adresu?
Preseljenje priključka je moguće u zavisnosti od tehničkih mogućnosti za pružanje usluge na novoj lokaciji. Zato, ukoliko se seliš, pozovi nas na broj 011/4100100 da bismo proverili da li je usluga moguća i na tvojoj novoj lokaciji.
-
7. Na koji način je moguće izvršiti ustupanje, odnosno promenu vlasnika naloga?
Potrebno je dostaviti popunjen i potpisan zahtev za ustupanje ugovora, očitane lične karte ustupaoca i prijemnika ugovora. Dokumentaciju možeš poslati na email adresu korisnicka.zona@oriontelekom.rs, poštom na adresu Orion telekom, Mala pruga 8, Zemun polje, Beograd ili priložiti u poslovnicama Orion telekoma.