180+ 60+ 7d 7d
Orion telekom Orion telekom

Podrška

Reklamacije

Orion telekom
Orion telekom

Orion telekom
Orion telekom

Desi se i najboljima

Imaš problem sa našom uslugom, servisom ili paketima?

Hajde da rešimo što pre. Saznaj kako možeš da nam brzo i lako uputiš reklamacije.

Uvek i svuda ćemo ti izaći u susret

Postoji 4 načina kako možeš da uputiš reklamaciju. Izaberi koji ti je najlakši, a svuda dobijaš brzu i pravu pomoć.

Orion telekom

1

Dođi u najbližu poslovnicu Orion telekoma i popuni obrazac koji se zove „Prigovor korisnika“

Orion telekom

2

Pozovi Korisnički servis Orion telekoma na broj 011 4100 100

Orion telekom

4

Pošalji nam imejl na reklamacije@oriontelekom.rs. Koristi svoju registrovanu email adresu.

Komisija i pravilnik

Za rešavanje svih prigovora postoji pravilnik. Preuzmi pravilnik ovde i saznaj koja su međusobna prava, obaveze i očekivanja.

Takođe, na osnovu Zakona o zaštiti potrošača, Orion telekom je obrazovao Komisiju za rešavanje reklamacija korisnika. Ona je nadležna za nadzor nad rešavanjem reklamacija korisnika i daje načelna uputstva.

U komisiji su predstavnik Udruženja za zaštitu potrošača i predstavnici Orion telekoma.