

Desi se i najboljima
Imaš problem sa našom uslugom, servisom ili paketima?
Hajde da rešimo što pre. Saznaj kako možeš da nam brzo i lako uputiš reklamacije.
Podrška
Imaš problem sa našom uslugom, servisom ili paketima?
Hajde da rešimo što pre. Saznaj kako možeš da nam brzo i lako uputiš reklamacije.
Postoji 4 načina kako možeš da uputiš reklamaciju. Izaberi koji ti je najlakši, a svuda dobijaš brzu i pravu pomoć.
Dođi u najbližu poslovnicu Orion telekoma i popuni obrazac koji se zove „Prigovor korisnika“
Pozovi Korisnički servis Orion telekoma na broj 011 4100 100
Pošalji nam reklamaciju poštom na adresu Orion telekom, Naselje Zemun polje Mala pruga br. 8, 11080 Beograd-Zemun
Pošalji nam imejl na reklamacije@oriontelekom.rs. Koristi svoju registrovanu email adresu.
Za rešavanje svih prigovora postoji pravilnik. Preuzmi pravilnik ovde i saznaj koja su međusobna prava, obaveze i očekivanja.
Takođe, na osnovu Zakona o zaštiti potrošača, Orion telekom je obrazovao Komisiju za rešavanje reklamacija korisnika. Ona je nadležna za nadzor nad rešavanjem reklamacija korisnika i daje načelna uputstva.
U komisiji su predstavnik Udruženja za zaštitu potrošača i predstavnici Orion telekoma.