fbpx Pozovite nas:
011 4100 200

Uputstva

UPUTSTVO ZA KORIŠĆENJE SERVISA FIKSNE TELEFONIJE

Uputstvo za korišćenje servisa fiksne telefonije

PODEŠAVANJE EMAIL KLIJENATA

Podešavanje Email klijenata

Ukoliko Vašem mailbox-u pristupate u vreme kada ste na mrežu prijavljeni preko drugog Internet provajdera, neophodno je da u programu za prijem i slanje pošte navedete alternativnu lozinku. Da biste to uradili, neophodno je da ispratite sledeće korake:

  • Pristupite korisničkom portalu na stanici: https://moj.oriontelekom.rs unošenjem Vašeg korisničkog imena i lozinke u za to predvidjena polja.
  • Ukoliko ste uspešno uneli Vaše kredencijale, otvoriće se početna strana sa opštim informacijama vezanim za Vaš nalog.
  • Otvorite treći padajući meni koji nosi naziv Vašeg korisničkog naloga, potom izaberite stavku Lični podaci i kreirajte Alternativnu lozinku.

Da biste mogli i da šaljete poruke, potrebno je da aktivirate opciju My server requires authentication u Vašem programu za prijem i slanje pošte. Ova opcija se nalazi, ukoliko koristite Outlook Express, u meniju Tools/Accounts/Properties/Servers.