
Pouzdan servis telefonije za pouzdane odnose sa klijentima
Orion telekom Call Centar pripada portfoliju usluga u okviru servisa telefonije.

Možete da aktivirate različite pakete u skladu sa svojim potrebama. Paketi podrazumevaju sledeće:
- Aktiviranje različitog broja linija za dolazni i odlazni saobraćaj čiji se broj može vrlo brzo povećati u slučaju da potrebe korisnika to nalažu.
- Aktiviranje različitog broja kanala bez promena broja linija (tzv. numeracija).
- Zagarantovani propusni opseg, izdvojen samo za servis telefonije.
- Aktivacija QoS-a
- Svaka linija može imati svoj DDI (broj) ili koristiti samo jedan.
- Broj aktiviranih linija jednak je broju jednovremenih poziva bilo da je u pitanju odlazni ili dolazni saobraćaj. Na zahtev, možemo povećati ili smanjiti broj jednovremenih poziva u odnosu na broj linija.


Dostupni servisi u okviru Orion biznis telefonije
Pogledajte sve naše dostupne usluge u okviru telefonije za biznise.
- Biz V paketi
- Pojedinačna numeracija
- Efax servis
- Conference room
- Toll-free (freephone)

Funkcionalnosti Orion call centar servisa
Orion servis za pozivni centar pruža funkcionalnosti za pouzdanu, organizovanu i efikasnu komunikaciju s klijentima.
Kontaktirajte nas i pokrenite call centar u svom biznisu!
Korisnici uvek prvo zovu call centar
Dobra podrška je pola poslovanja. Biznisi koji stalno rade s ljudima to znaju. Dobar operater, dobar servis i dobra rešenja su recept za dobar imidž.

Vrhunska korisnička podrška
Komunicirajte brzo i efikasno sa svojim klijentima. Povećajte zadovoljstvo korisnika i lojalnost brendu.

Povećana produktivnost
Bolja organizacija poziva u kol centrima omogućuje efikasnije upravljanje radnim zadacima, a samim tim i bolji odgovor na potrebe korisnika.

Brzo dodavanje korisnika i veb lokacija
Uz pomoć preglednog korisničkog portala, u samo nekoliko klikova možete da dodate korisnike u svoju centralu u oblaku.

Unapređenje proizvoda i usluga
Steknite uvid u potrebe i mišljenja korisnika tako što ćete popričati sa njima direktno i napravite rešenja koja su im zaista potrebna.
Call centar je u oblaku danas
Ljudi uglavnom pomisle na infrastrukturu, kablove i komplikovanu instalaciju. Uz Orion servis za pozivni centar, sve što vam je potrebno uz naš internet link za smislen kontakt sa korisnicima jesu računari i dobre slušalice za operatere.
- Koristite našu infrastrukturu
- Pristupate putem našeg internet linka


Popunite formu ili nas kontaktirajte
Pozovite nas!
011 4100 007Pišite nam putem mejla!
biz.prodaja@oriontelekom.rs