Način rada Orion telekom poslovnica tokom vanrednog stanja -nove izmene
20.04.2020Poštovani korisnici,
U skladu sa najnovijom odlukom Vlade RS o trajanju policijskog časa, od 27. aprila ponovo je izmenjeno radno vreme naših poslovnica.
Podsećamo da poslovnice Orion telekom, već od 18.03.2020. godine, rade prema izmenjenom rasporedu.
Trenutno aktuelno radno vreme je:
Prodajno mesto: NOVI BEOGRAD, Gandijeva 76a:
Od 27.04 do 30.04.2020 – od 08-16h.
Subotom: od 09 – 15h (uz mogućnost izmene zbog policijskog časa)
Od 04.05. do 08.05. – od 08-16h (moguća izmena zbog policijskog časa i javnog prevoza).
Prodajno mesto (Showroom): BEOGRAD-BANOVO BRDO, Požeška 62:
Od 27.04 do 30.04.2020 – od 08-16h.
Subotom: od 09 – 15h (uz mogućnost izmene zbog policijskog časa)
Od 04.05. do 08.05. – od 08-16h (moguća izmena zbog policijskog časa i javnog prevoza).
Prodajno mesto: MLADENOVAC, Kralja Petra I br. 177:
Od 27.04 do 30.04.2020 – od 08-16h.
Subotom: od 09 – 15h (uz mogućnost izmene zbog policijskog časa)
Od 04.05. do 08.05. – od 08-16h (moguća izmena zbog policijskog časa i javnog prevoza).
Prodajno mesto: NIŠ, 7.juli br. 28:
Od 27.04 do 30.04.2020 – od 08-16h.
Subotom: od 09 – 15h (uz mogućnost izmene zbog policijskog časa)
Od 04.05. do 08.05. – od 08-16h (moguća izmena zbog policijskog časa i javnog prevoza).
Prodajno mesto (Showroom): NOVI SAD, Bulevar Oslobođenja 30a:
Od 27.04 do 30.04.2020 – od 08-16h.
Subotom: od 09 – 15h (uz mogućnost izmene zbog policijskog časa)
Od 04.05. do 08.05. – od 08-16h (moguća izmena zbog policijskog časa i javnog prevoza).
Orion telekom, kao društveno odgovorna kompanija, kojoj su zaštita i bezbednost svojih korisnika i zaposlenih na prvom mestu, sprovodi sve adekvatne mere prevencije širenja virusa COVID-19 u cilju očuvanja sveopšteg dobrog stanja. Naglašavamo i da smo, usled aktuelne vanredne situacije sa širenjem virusa COVID-19, povećali mere predostrožnosti u svim našim poslovnicama:
- redovno se dezinfikuje unutrašnjost svih poslovnica
- ograničen je broj ljudi koji mogu istovremeno da borave u poslovnici
- preporučeno je odstojanje od minimum 2 metra između svakog korisnika u redu ispred, kao i u samim poslovnicama
Svi zainteresovani za Orion telekom usluge, kao i svi naši postojeći korisnici, mogu sve željene informacije u vezi sa našim uslugama da dobiju i na sledeće načine:
- putem našeg sajta
- za više informacija o našoj ponudi i prijavu za usluge – pozivom službe prodaje na 011 4100 200 ili slanjem mail- a na prodaja@oriontelekom.rs
- za opšte informacije i tehničku podršku postojećim korisnicima – pozivom korisnickog servisa na 011 4100 100 ili slanjem mail- a na korisnicka.zona@oriontelekom.rs
- kao i putem naših društvenih mreža (Facebook, Instagram)
O svim budućim izmenama blagovremeno ćemo vas informisati.
Sada je najbitnije da pazimo jedni na druge.
Budimo savesni, bezbedni i zdravi!
Vaš Orion telekom